A 14. héten több említésre méltó momentuma is volt a nézettségi versenynek: az RTL Klub az év legmagasabb heti közönségarányát produkálta a kereskedelmi célcsoportban, valamint három RTL-es műsor is 40% feletti közönségarányt ért el.
A 2010. évi heti átlagokat tekintve a múlt hét hozta a legnagyobb különbséget a piacvezető csatorna és a TV2 közt (RTL Klub 31,8% SHR, TV2 20.5% SHR) A középmezőny csatornái közül dobogós a hosszú hétvégéken hagyományosan jól teljesítő Film+ (5.5% SHR), negyedik a közszolgálati m1 (4.8% SHR). Ötödik a Viasat3 (4.7% SHR), őt követi a Cool TV (3.4% SHR).
A húsvét hétfői Híradó a hét legnézettebb műsora lett (44.1 % shr), de Jack Sparrow kalandjai is rengeteg nézőt csaltak az RTL Klub képernyője elé (Karib-tenger kalózai 40.2%). A Híradó-Vacsoracsata-Fókusz-Barátok közt karaván a hét minden napján megverte a konkurens műsorokat.
A húsz legnézettebb műsorból 19 RTL-es. A TV2 műsorai közül csupán Dr. House bicegett be a számára szerencsét hozó 13. helyre.
Vasárnap este fokozott figyelemmel kísérték a nézők az országgyűlési választások eredményeit és a kampánycsend meghosszabbítása körüli hercehurcát, ám még többen választották a lusta macskát, Garfield-ot (36.2%)
Elmondható, hogy amikor az RTL Klub választási műsort sugárzott, a célcsoport nézői is a piacvezető csatornát választották és innen tájékozódtak az aktuális helyzetről, ebben szerepe lehetett annak, hogy a csatorna a televíziók közül először jelentkezett élő blogközvetítéssel a műsor részeként a Karmamedia kommunikációs ügynökséggel együttműködve.