Fordult a trend a 15. héten a két legnagyobb kereskedelmi televízió versenyében: ahogy az év első hónapjaiban, úgy most megint a TV2-nek sikerült javítania a korábbi hetek teljesítményén.
A csatorna teljes napon 1,1% pontot, főműsoridőben pedig ennél is többet, 1,4%-ot javított előző négyheti átlagán, míg az RTL-t főműsoridőben kevesebben nézték: a konkurens televízió javított ugyan teljes napon (0,4% SHR), de 0,6%-ot veszített az esti órákban a 18-49 évesek körében.
Minden bizonnyal szerették a nézők a TV2 múlt hét vasárnapi választási műsorát, ahol valamennyi helyszíni kapcsolást ÉLŐben élvezhettek (szemben az RTL Klubbal, ahol sok bejelentkezés csak időkéséssel, felvételről ment), hiszen ezt rendkívüli nézettségi számokkal díjazták a 15. héten.
A Tények hétköznap háromszor: hétfőn, kedden és pénteken is legyőzte a Híradót, a Várkonyi és Azurák kettős és a teljes stáb pedig már lázasan készül a választások második fordulójára.
A héten véget ért a legizgalmasabb összecsapás, a Bajnokok hete: a Mr és Mrs 2010-es sztárpárja, Sági Szilárd és kedvese mesés nyereménnyel lett gazdagabb, a show pedig 23%-os közönségaránnyal búcsúzott a képernyőtől, hogy átadja helyét a ma induló, megújult Áll az alkunak.
A TV2 csúcspillanatait megint szerda este érdemes keresni, kikezdhetetlen ugyanis a Doktor House – Született feleségek páros, a múlt héten a toplista ötödik helyén álló House-nak 615 ezer nézőt sikerült a 18-49-es korosztályból a képernyők elé vonzani (30,9% SHR), a Lila akác köz asszonyai pedig késő éjjel is megtartottak ebből 420 ezret (27,8% SHR).
A szombati monumentális történelmi filmmel alulmaradt ugyan a TV2, ám ezt gyorsan feledtette a vasárnapi bravúrsorozattal: a csatorna 19 órától folyamatosan uralta az estét, és egy-két reklámblokktól eltekintve egyetlen percre sem engedte ki a vezetést a kezéből. A sikerszéria a 19 órás Naplóval indult, a TV2 heti magazinja 33,3%-os közönségaránnyal hagyta helyben a Cobra 11-et (28,9% SHR).
Természeti katasztrófából Európában is van épp elég, talán ezért is történt, hogy az esti mozik összecsapásából ezúttal a TV2 romantikus vígjátéka elé ült le a legtöbb néző, szemben a Poszeidón c. RTL-es katasztrófafilmmel (23,4% SHR): a Földre szállt boszorkány a kereskedelmi célcsoportban szerzett 727 ezer nézővel és 34,6%-os közönségaránnyal lett a hét filmje!
A TV2-es győzelmek sora azonban itt még nem ért véget, Hajdú Péter Frizbije benne a Daróczi Dávid édesapjával készült mélyinterjúval lényegesen több nézőt érdekelt, mint a Heti hetes nagyágyúi, akik 21%-os közönségaránnyal kellett, hogy beérjék, a Frizbi 29%-ával szemben: Hajdú Péter ezzel a bravúrral a 18-49-es korosztály toplistáján ezen a héten a 11. helyet hozta el. Győzelemmel mutatkozott be a TV2 vadiúj amerikai sorozata, A királyság (23,3% SHR) is, a késő esti időpont és a konkurens Sherlock Holmes-film ellenére is.
A vasárnapi főműsoridőben (18-49) magabiztos győzelmet aratott a TV2: 32,2%-os közönségaránnyal győzött a konkurens RTL Klub (24,1% SHR) felett.
Teljes lakosságban a TV2 napi sorozata volt a legnézettebb műsor a csatorna kínálatában (Jóban Rosszban, 1,394 ezer néző, 27,4% SHR), őt a hét filmje követi a negyedik helyen (Földre szállt boszorkány, 1,356 ezer néző, 27,7% SHR), és 1,325 ezer nézővel ötödik lett a Napló (31,3% SHR)!