A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet elkészítette az első olyan listát, amely a legerősebb magyarországi márkákat rangsorolja.
A kutatás során elsősorban arra keresték a választ, hogy különböző aspektusokból megvizsgálva mekkora az egyes márkák ereje. Az országos, reprezentatív mintán elvégzett kutatás eredményeit április 1-én, a Figyelőben hozzák nyilvánosságra.
A Figyelőben jelenik meg a B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet közös kutatása, amely Magyarországon az első olyan felmérés, mely a legjelentősebb, Magyarországon jelen lévő márkák közösségeinek szerkezetét és azok mozgatóit vizsgálja.
Az április 1-én a Figyelőben megjelenő kutatás eredményei többek között arra ad választ, hogy melyik Magyarország legerősebb márkája, de kiderül az is, mely márkák bírnak hazánkban a legnagyobb közösségszervező erővel az autóipar, az FMCG, az egészségügyi szektor, az info- és telekommunikáció, a média, a kiskereskedelem és a pénzügyi szektor területén.