Reggel kel, kifut a mezőre, de nem legelni. Egyébként pedig talpig rózsaszín, ami egy tehéntől nem megszokott. Mára több mint tízezer fősre duzzadt a rajongótábora annak a virtuális tehénnek, amelyet a Carnation indított útnak a Kraft Foods Hungária megbízásából.
A vállalat nem hagyományos eszközöket keresett új termékének, a joghurtos-epres JóReggelt! szendvics márciusi bevezetéséhez. A végeredmény egy offline megoldásokat teljes mértékben nélkülöző, kizárólag online kampány lett.
A Carnation ötlete alapján a kampány sztárja egy rózsaszín tehén, aki minden nap déli tizenkettőig megállás nélkül fut, várva, hogy megetessük és megtippeljük, mennyi lesz a napi távja. A tippelők közt naponta és hetente ajándékok találnak gazdára, egy szerencsés pedig elnyeri a fődíjat: egy utazást a New York-i maratonra.
A tehén elérhető a Facebookon és a JóReggelt! oldalán is. Rajongói oldala több mint 1500 tagot számlál, és ez a szám folyamatosan nő. A kampány ismertsége, és a tehén népszerűsége számokban így jellemezhető: 2 hét alatt 1.500 Facebook rajongó, 11.000 regisztráció, és több mint 65.000 tipp, 62.000 egyedi látogató.
A tehén az online közönség előtt már befutott. Rajongói kommentekben bíztatják, naponta látogatják az oldalát, tippelgetnek, visszajárnak a napi eredményért, szinte mindennapjaik részévé vált, az új joghurtos-epres JóReggelt! szendviccsel együtt.
A kampány kreatív koncepcionális és produkciós feladatai mellett a Carnation végezte a kampány médiatervezési és vásárlási feladatait, valamint felelős a kampányidőszakban a social média felületek folyamatos menedzsmentjéért.