HTML

Sajttáj

Átváltunk blogra!

Friss topikok

Linkblog

A Pöttyös Túró Rudi nyert a legerősebb hazai márkák rangsorában

2010.04.17. 22:43 prisika

A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet idén először állította össze a hazai márkák rangsorát. A felmérés aranyérmeseként a Pöttyös ismét bizonyította 40 éve tartó óriási népszerűségét.

A Pöttyöshöz ragaszkodik leginkább a magyar lakosság, derült ki a B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet legújabb felmérésből. A reprezentatív kutatás során 1000, 15-49 éves kor közötti személyt kérdeztek meg, hogy megtudják, melyik is a legerősebb márka Magyarországon.

A Pöttyös győzelmével zárult a megmérettetést, mely igazolja az emberek hosszú évtizedekre visszanyúló igazi magyar márka iránti szeretetét. A válaszadók 64 százaléka ehhez a márkához érzi leginkább közel magát. Szintén erős márkaközösségről tanúskodik, hogy a megkérdezettek legnagyobb arányban a Pöttyös Túró Rudi esetében beszélnék le ismerősüket arról, hogy más márkára váltson.

A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet legújabb kutatása idén februárban arra kereste a választ, hogy a márkák megítélése és a márkaközösségek hogyan alakulnak hazánkban.

Az 1000 fős reprezentatív kutatásban 41 márka vett részt az autóipar, az FMCG, az egészségügyi szektor, az info- és telekommunikáció, a média, a kiskereskedelem és a pénzügyi szektor területéről. Kíváncsiak voltak többek között a megkérdezettek márkához való kötődésének erősségére, egyazon márkát kedvelő emberek szokásaira és arra, hogy mi formálja ezen közösségeket.

„A Pöttyös sikere nem véletlen, hiszen a Pöttyös Túró Rudi mindenidők egyik legkedveltebb márkája, egy igazi magyar kuriózum. A folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően, évek óta számos izgalmas újdonsággal – Pöttyös Pont2, Pöttyös 10pontos – is bővült a termékcsalád. Idén tavasszal pedig megérkezik a Pöttyös GURU, a kényeztetés igazi szakértője. Rajongás kíséri a márkát bárhová is lépünk, nem véletlen hogy a promóciók során a Pöttyös ajándékokért is tolonganak a márka hívei. Mindenhol ott van; a hűtőben, az uzsonnás tasakban, a mozikban, de még a farsangokon is találkozhatunk Pöttyös Túró Rudiba öltöztetett gyermekekkel. Nagyon büszkék vagyunk erre az eredményre; ez is bizonyítja, hogy jó úton járunk” – mondja Nyeste Daniel, a Pöttyös marketing menedzsere.

Szólj hozzá!

Címkék: pöttyös & hungária gfk braun partners b&p

A bejegyzés trackback címe:

https://sajttaj.blog.hu/api/trackback/id/tr571930424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása